Wednesday 27 March 2013

pageview 1000 ??? how could ?

assalamualaikum..
 seperti diketahui,blog ni bukan blog utama aku. actually aku ada satu blog lagi. blog ni just untuk weblog punya subject je yg aku register untuk sem due ni.

tetapi...!!

nak arrange blog ni lagi fayah dari blog aku yg utama tu.
yeLahhh..
blog ni kena ikot spesifikasi yg ditetapkan oleh encik sanusi (lecturer)
kalau tak menepati apa dia mintak, maka dgn itu markah akan berkurang or takde langsung!!

first cabaran dalam buat blog ni, aku punya laptop tak boleh mendownload!
hal ini kerana, aku dulu pernah TERdownload IDM yg trial punye. pastu aku tak buy IDM yg beno punye so, ape2 yang aku nak download kena buy dulu IDM beno. what the fish la.

masalahnya, encik sanusi suruh kami (pelajar weblog) download borang dari blog die (bukan satu ye borang nye) pastu tulis segala maklumat dalam borang tu guna adobe reader VI !!!
aku nak download benda alah tu tak boleh fulak! aihhh.
nasib baik aku ada roomate yg penyayang,diorang penat2 tulis kat adobe tu, pastu bagi kat aku.
baik kan???

then, keduanya... dgn blog ni aku kena capai piawaian 1000 viewers! how?? how?? really lost on that time when i heard encik sanusi announce it to us !!

kalau nak tao,blog aku yg utama tu punnn aku tak lebih lagi 300 viewers ni kan blog ni !! haiya..
aku ni bukan rajin nak nulis2 dalam blog ni,tapi disebabkan markah itu penting, maka aku kena merajinkan diri cari input2 yg best,so manusia2 kat luar sana akan tertarik nak view or at least tumpang lalu kat blog aku ni,hehe.

i need to promote this blog to others supaya viewres bertambah !!
acane kak long nak buat ni?? malu kot nak promote blog sendiri,hihi.

takpelah,bukan selalu ye dak?? nanti akan ku usahakan demi blog kak long ni,inshaa ALLAH.

wasalam
thank you ALLAH
adios!!

No comments:

Post a Comment