Sunday 2 June 2013

Berita Hangit ( last post )

assalamualaikum...
 kepada yang rajin view blog aku ni,ehem blog aku yang takde ape2 ni... thanks la sangat2..
aku sebenarnya tak suke tgk blog org,haha! gile kejam ayat aku ni.. tapi siyes wei... aku mmg tak suke ambik tao pasal org,aku jujur ni..
sebab tu aku tak pernah kenal orang,tapi yg femes2 tu aku kenal laaaa..
so bile ade yg view blog aku ni
aku cam terharu la
padahal aku tak view blog dorang...

paling aku tak sangka ade gak 'orang yg aku tak kenal' view blog aku,tu biase la kan... masalah nye siap tggalkan message kat chat box tu bagitao my post is cool.. wooowww!!!
thanks so much babe!
i dont know u actually..
but i really appreciate ur comment about my posts.. ( i dont know which post actually)

i just want to tell to uollssss.. (nampak tak tetibe cakap omputih)
hehe...
aku dah tak nak active blog ni dah...
blog ni aku just buat utk weblog aku jeeeeee...
blog asal aku korang boleh view http://rajanurshuhadah.blogspot.com/senyumanyanghilang (inshaa ALLAH la kalau korang cari nnti korang jumpe gak,hehe)
tu blog pertama dan selama lamanya, inshaa ALLAH..

cuma semenjak aku active blog yg ini,aku lupakan seketika blog tu... aku tak rajin nak menaip ni.. melainkan kalau takde keje...

so,kalau pasni takde dah blog ni,harap korang kat sane tu paham k...
tapi jangan khuatir ye teman2...
aku akan PINDAHKAN semua post aku ni kat blog aku yg lagi satu tu...
inshaa ALLAH.. :)

cukuplah berita hangit ni dari aku... mungkin ni last post aku utk blog ni..
thanks utk encik sanusi sebab ajar aku macam2 cara nak buat blog yg awesome macam blog aku ni !!!!

selamat pagi
thanks for reading
sorry..
wassalam..

No comments:

Post a Comment