Wednesday 24 April 2013

orang-orang yang aku sayang

assalamualaikum.
ha.. ni orang2 yang aku sayang.
tapi tak semua aku masukkan dalam blog ni
yang mane sempat je aku masukkan.
ok jom berkenalan. jom!!

ok yang gambar first ni,my family. besar tak???
yes! adik beradik aku ada 15 orang. 7 lelaki 8 perempuan. tapi salah seorang darinya dah meninggal dunia,excident. alfatihah untuk arwah Raja Mohd Yunus.
alhamdulillah. kami bahagia,inshaa ALLAH.
paling menyedihkan,abah turut meninggalkan kami 5 bulan yang lepas. iaitu pada tanggal 16 November 2012. waktu tu keesokkan harinya aku kena balik UMK sebab cuti midsem dah abis.
dengan hati yang tabah aku pulang ke UMK dengan senyuman terukir dibibir tapi tidak dihati. :)


ok yang ni pulak kawan2 aku kat kampung. dulu satu sekolah. rapat sangat kami ni. alhamdulillah ALLAH ketemukan kami. dan alhamdulillah sampai sekarang kami masih bersama. :)

wuuuuu...

 ok. yang ni roomates aku! dorang ni memang gempak ah! alhamdulillah dari Johor ke Selangor singgah Perak dan akhirnya Pulau Pinang,alhamdulillah ALLAH ketemukan kami.
semoga kita semua dapat harungi kehidupan dengan tabah tanpa sengketa. sama2 kita jaga hubungan 'kekeluargaan' ini dan persahabatan ini,inshaa ALLAH. AAMIIN..

No comments:

Post a Comment